Måndag morgon.

Vad helgen har gått snabbt..Redan måndag igen, och älsklingen är tillbaka på jobbet och jag sitter och väntar på att Ari ska ringa så att vi kan ut och promenera sen ska vi till gymet. Har ont i min rygg så det behövs känner jag.Sist jag var på gymet hade jag ont i svanken och så körde jag i maskinen där man gör benspark.Det bara försvann i ett nafs!Så jäkla skönt.Men nu är det tillbaka lite igen, så nu är det dags igen..Jag sitter o läser mitt brev från csn, så krångligt det är allting..Ska träffa Elin nu någon dag denna veckan och hon kanske kan hjälpa mig eftersom hon pluggar hon med så hon har nog mer koll än mig.

Kommentarer
Postat av: mia

hallojs :)

tack snälla rara du för du kollat å letat:)

jag ska prova det du talat om här..:)

ja lulu är en otursgumma-- hon har bara problem..med en det ena än det andra.. så typiskt.. de andra inte en finne ens..

jag brukar borsta å fixa-har bla. en firminator som tar bort en del hår..

men lulu nu.. har rivit hål på så många ställen.. stora fläckar.. å det luktar illa. för hon river..å så varas det så illa..

men det med potatismjölet.. har varit det bästa hitintills.. jag har köpt både sprey å olika schapoos.. men det lindrar inte själva klådan direkt..

eksem kommer ju lixom innifrån.. så märkligt!

önskar dig en skön dag på gym..

vi ska nog köra till stan en runda..

jo du!! det där med csn kan vara jobbigt.. ush,

jag har en son som ska börja plugga i karlskorna nu i 5 år.. han har grejat å donat med det dära..

kram

2009-08-03 @ 14:19:08
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0