Tentan avklarad

Idag gjorde jag tentan och det kändes bra men jag vågar inte hoppas på nåt innan jag fått resultatet.Men skönt att den är skriven iaf..Gittan o jag har gjort 5 sorters julgodis idag,gott gott i gottgott,.Känner mig något svullen nu bara men det är jag ju just nu ändå så ett par hekto hit el dit gör ingen sklinnad haha.Ikväll blir det myspys med min älskling till idolfinalen.Ska bli skönt med helg utan tentaplugg=) Nu är det bara miljödebatt och projektarbete kvar innan jul.puh.


Kommentarer
Postat av: mia

god lussekväll på er:)

skönt tentan är fixad..



pennan har börjat löpa nu.,,:O

kram

2009-12-13 @ 20:24:58
URL: http://sockergården
Postat av: Syster Yster...

Hello baby! Va skönt att tentan är skriven:) och att det kändes bra... Ville bara tacka för att du tog hand om våra tjejer i Lördags, verkligen jätte snällt:) Dom var väl snälla mot dig;) Sessan blir så sjukt glad när du kommer, hon kryper nästan ur skinnet hihi. Du är en klar favorit i hennes klotögon:)Nu har vi inga mer julbord denna veckan, skönt det räcker gott och väl med dom 4 vi har varit på. Nu ska det bara packas och göras lite skinka till vår resa till Sälen, synd att ni inte kunde följa med, men det går ju fler tåg:) Puss puss

2009-12-15 @ 12:34:00
Postat av: Emma

Syster yster,du behöver inte tacka..O Sessan är nog lite av en favvis för mig med men säg inget till dom andra.Hon är ju den första mopsen jag träffade o gjorde att jag bestämde mig för att mopsen är min ras=) Så hon är lite speciell,(på många vis hihi)..

2009-12-15 @ 19:38:21
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0