kallt.

Jag har vart nere på klubben med Ozzy nu på förmiddagen o jag trodde ett tag att mina fingrar skulle ramla av.Men det är sånt man får ta=) Ozzy var lika glad som alltid men tror han frös lite med.Han drack vatten o fick brainfreeze och började snörvla inåt som en galning..Han lät som en liten gris o så tog han i ändå från rumpan, den var uppe i vädret o frambenen neråt marken haha han är så rolig..Nu är han trött så han får vara hemma medan vi åker bort till svärmor o äter våfflor.Ska bli gott, jag är lite småhungrig nu.Hade inte så mycket mer att tillägga just nu.


Kommentarer
Postat av: agneta

Hej !



Hoppas du o Ozzy tar er ner till klubben imorgon o tränar slalom med klickern !

Har du fått resfeber än ????

2009-02-01 @ 18:56:59
Postat av: mia o findus

Vi vill önskar er en trevlig semester!

hälsningar mia o findus

2009-02-02 @ 12:59:21
Postat av: Emelie

Har ju varit på Nautilus innan och trivdes jättebra. Ska dit för genomgång idag och sen är det bara att sätta igång ;) Ha det bra! Kramar

2009-02-03 @ 08:51:06
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag får säga detsamma= Kul med en ny blogg att läsa :) hoppas allt är bra med dej ocksååå :. kram

2009-02-03 @ 19:57:36
Postat av: Anonym

Jag får säga detsamma= Kul med en ny blogg att läsa :) hoppas allt är bra med dej ocksååå :. kram

2009-02-03 @ 20:02:32
Postat av: joo

Jag får säga detsamma= Kul med en ny blogg att läsa :) hoppas allt är bra med dej ocksååå :. kram

2009-02-03 @ 20:03:52
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0