Hej igen.

Nu är jag tillbaka efter julens alla måsten..Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva för det har varit så mycket runt omkring nu ett bra tag.Så vart ska jag börja?Julen var bra, vi var hos Jennie o Krille kvällen innan julafton och gjorde all julmat( eller killarna gjorde den, dom är riktigt duktiga på det där), o sen åt vi frukost där hemma på juldagsmorgonen, skinkmacka och julgröt,jag fick mandeln;) Micke åkte till sin familj efter frukosten och lite paketöppning, och jag stannade med min och senare på kvällen åkte jag till Micke o hans familj.Dom har hela baletten med tomte och allt trots att den yngsta i familjen är 23 haha..Men det var en lyckad julafton.Mycket paket fick vi, tack så mycket allesammans.Dagarna efter tog vi det lugnt, jag jobbade bara måndagen på hela julveckan så vi försökte plocka så mycket som möjligt här hemma men det är fortfarande väldigt rörigt.

Nyårsveckan däremot jobbade jag väldigt mycket så det blev inte mycket annat gjort, hade en liten brunch med familjen på nyårsaftonens förmiddag för att fira min födelsedag.Jennie,Krille,pappa och så kom Agneta o Peter en stund..Även då blev jag bortskämd med massa saker,bland annat en agilitykurs till mig o Ozzy i vår, så himla bra=) Tack Agneta o Peter.Håller på att läsa boken nu.Två tavlor som jag har velat ha jättelänge fick jag av Jennie o Krille, dom hänger så fint i hallen så hehe..Pappa fick jag pengar av, det kan man aldrig ha för mycket av( tror jag..) Micke slog på stort igen, och köpte en skrivare som vi har pratat om så länge, plus att jag fick presentkort på 1000 kr på skor.Måste köpa ett par bra vinterkängor att promenera i.Jag jobbade till kl 22 på nyår men efter det åkte jag ut till Mex och hela gänget där Micke var och fick iaf fira tolvslaget med mina älsklingar.Ozzy är inte ett dugg rädd för smällare som tur är.Jätteskönt.!

Var riktigt förkyld hela nyår men kämpade så jag skulle kunna jobba, vill ju inte sjukanmäla sig nyår.Men jag fixade det och i fredags var jag ledig, de ringde och frågade men jag mådde inte bra så jag sa att jag orkade inte, vilket var en jäkla tur för på kvällen började jag må illa och efter en stund så fick jag springa på toa.Vinterkräksjuka:( Hela natten och hela dagen efter var det bara fram och tillbaka från säng till toa.Så länge jag minns så har jag aldrig varit så sjuk.Det var det värsta jag har vart med om, ett tag höll jag på att svimma.Jag låg i sängen från fredag kväll till måndag och var bara uppe för att gå på toa.Det enda jag åt var lite lite filmjölk så jag har gått ner 2,5 kilo.Igår var första dagen som jag orkade mig ut och då var jag tvungen att hjälpa pappa att flyttstäda, det gick långsamt vill jag lova, har hållt på idag med.Jag har ingen ork i kroppen..Men nu när jag kan äta igen så kommer jag nog bli pigg snabbt.Men fy fasen, nästa år får det nog bli vaccin=) Idag har Micke o jag tagit vårt vaccin inför resan till Egypten, ajj ajj.Ska ta en till två dagar innan vi reser sen åker vi hahah.Skönt det ska bli..


Hade tänkt lägga upp lite julbilder men har inga här hemma så det fick bli ett par kort på Ozzy "the mexican"
idag när vi gick igenom mina gamla saker hehe.


Kommentarer
Postat av: agneta

Alltid lika kul att läsa din blogg - hoppas du är pigg så vi kan ut o gå en lååååång promenad med hundarna. Ozzy är bara för söt !!1

kram fr.agneta

2009-01-08 @ 20:07:39
Postat av: agneta

HEJSAN!!!!

Läser ALLTID dina bloggar - tycker du är så duktig " att få till det ". Ta det lugnt med jobb o dylikt, så att du orkar med en lååååång promenad med mej o hundarna. Ozzy är bara för söt !

Kram fr. Agneta

2009-01-08 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0