Härligt med regn.

Första semesterdagen för min Micke och då kan det vara ganska skönt att slippa fundera på vad man ska hitta på.Hade det varit strålande sol så hade man ju stirrat med det på morgonen.Istället tog vi det lugnt, sovmorgon hade ju varit skönt med Micke är ju tuppen själv och vaknade väl vid 7 tror jag.Så jag fick inte heller sova.Låg o mös i sängen en stund iaf sen gick vi en liten morgonpromenad med Ozzy och så var tanken att vi skulle köpa nybakat bröd i den lilla affären här i Paradiset men den hade inte öppnat än hehe..Så det fick bli konsum.Så det blev baguetter som vi fyllde med räkor,ägg,sallad och gurka.Mums!Sen blev det två filmer på raken, först en shoppaholics bekännelser med ett antal tårar när det var dags för bröllop.Fattar inte varför jag alltid lipar när nån gifter sig.Själva filmen var väl sådär, skämndes ungefär hundra gånger och så blev det några skratt när vi kom på att snuskgubben på tåget från filmen Eurotrip var med.Efter den filmen så såg vi däremot en riktigt bra och sjukt spännande film som heter Taken.Den rekommenderar jag verkligen.!Nu sitter jag här med en kopp kaffe medan Micke o Ari kollar på formel1.Jag ska plocka undan lite här hemma sen ska jag ställa mig och baka kakor.Tror det ryktades om fika med syrran o Krille senare idag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med... Taken är ruskigt bra :)

2009-07-11 @ 18:13:34
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0