Måndag.

Japp då var det måndag igen och en ny jobbardag.Typiskt att vädret är helt underbart bara för att man ska jobba kväll..Hann iaf sitta på balkongen en halvtimme med Ari och dricka kaffe.,Alltid nåt..Eventuellt ska jag,pappa och Ozzy åka till stugan på fredag så jag får se fram emot det i så fall.Tror Micke jobbar lördagen ändå så det gör ju inte så mkt att jag är iväg..Höll ju på att lägga upp massa kort igår, har en del kvar från midsommar och så lite agilitybilder med såklart.Var nere och tränade med Ozzy idag och det gick jättebra.Vi håler på med kontaktfälten och så tränade vi på en hel bana.Han satte däcket kanonbra i fart, han har ju haft en förmåga att ta hålen vid sidan av själva däcket innan men nu verkar han ha koll.Eller så är jag mer tydlig när jag visar..Bra gick det iaf=) Har tränat på gymet idag med, skönt..Blir tyvärr inte så mycket på morgonveckan för jag är sjukt trött när jag har klivit upp 3,45 och sen inte är hemma förrän 15.10..Men men, sånt är livet..Nähäpp iväg till jobbet nu då..Ha det så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Agneta

HEJSAN !!!

Tycker du hinner med mycket - kul att du hinner träna agilityn också. Är på klubben torsdagmorgon om du vill ha hjälp.....

Kram fr. Agneta

2009-06-22 @ 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0