Muskelinflammation.

Japp, har gått o fått muskelinflammation i axeln nu igen, konstigt för jag brukar bara få det när det är kallt ute.Men det går kanske över snabbare nu än det brukar eftersom det är vår=) Jag har iaf varit och tränat men det blev mest ben och mage..Skönt att se ett par begynnande rutor där degmagen brukade sitta hehe.Just nu är det riktigt skönt att träna, skönt att veta att jag har ett mål.Även om det inte är nåt som förändrar varken nåt i världen eller min egen situation när det gäller jobb och framtid så får jag väl säga att jag hellre är arbetslös o deprimerad i en snygg kropp än både arbetslös, deprimerad OCH fluffig som en marshmallow.Nehe nog om detta, nu ska jag ner till Brukshundsklubben me lilleman.

Kommentarer
Postat av: agneta

Håller med dej Emma - träna du på o träna med Ozzy.

Vilken härlig hund du har. Desutom gick det ju bra med fototävlingen - Grattis.

Hälsa honom fr. farmor

2009-03-30 @ 22:26:43
Postat av: mia i diö

hallojs.. var ni på mops träffen?

du är duktig med träningen..

det skulle jag behöva.. med dubbelfluffmagen min..snyft



kram

2009-03-31 @ 07:54:32
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0