Bullbak och städning.

Idag har det varit ännu gråare och tristare än igår, det har regnat nästan hela dagen med o blåst kallt.Så det fick bli bullbakning här hemma o sen lite plockande överallt..Har vart o lämnat bullar på Däckcity, de kan behöva lite energi så mycket jobb som dom har nu. Sen var jag o rastade hundarna där hemma med, alltid lika roligt för dom håller ju på att äta upp mig så glada blir dom.Jag hade Sessan i knät och hon åt på mitt hår och bet mig i handen om vartannat, Pumba stod mellan min rygg o stolsryggen och slickade mig i öronen och Ozzy studsade upp och ner för att komma upp och Nellie ville bli klappad på huvudet så hon slängde upp sin leriga tass på mig så fort jag slutade så gissa om jag är snygg nu?=) Ozzy fick spelet när vi skulle åka hem, jag bad han sitta ner så jag kunde lyfta upp honom o sätta honom i bilen men han hade andra planer.Världens längsta mopsrace tror jag.!Han höll på hur länge som helst o jag fick inte tag på honom ,passade på att filma med så jag kan visa Micke.Han sprang runt runt bara kring mig så jag blev alldeles yr haha..Han är för söt.=) Nu ligger han här, med en portion mat i magen o snarkar.Synd bara att jag måste resa mig och laga mat,.Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: mia i diö

hallojs igen..:)

åå vad gott med hembakade bullar.. du e så himmlans duktig..

missuppfattade jag? men visst har du balkong..

kolla in tekla marängs blogg.. som jag har på mina favolänkar.. dö skön balkong med massa mys o grönt..:)

ja det kan nog bli frostnätter.så bäst att handla lite plantor senare..

nu blåser det som tusan här..

ja det var en katt som bet mig.som blev helgalen..

lite stel är jag ännu i handen.. men fingrarna är böjbara nu alafall.. :)

ska käka kycklingmacka nu te middag..

kram

2009-05-05 @ 19:52:54
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: Syster yster...

Hello sweety... Tack så mycket för hjälpen med hundarna igår:) Du är världens bästa lilla syster, love yo!!! Ja hundarna gillar när du kommer hit, vi också givetvis;) Det är bättre att ni flyttar hit. Hi hi. Bullar till Däck City...Hmm det kom inga bullar till Smurfit vad jag vet;) Det är bra att du tar hand om dom där borta. Du har ett stort hjärta:)Puss puss...

2009-05-06 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0