Första dagen på nya jobbet.

Det gick jättebra, det är ungefär samma jobb som på Bräntorp och trevliga jobbarkompisar finns där med så det ska nog gå finfint.Dock sov jag ingenting inatt eftersom jag var lite nervös och var rädd att jag skulle försova mig så jag är sjukt trött men ska lägga mig tidigt ikväll..Det var meningen att jag skulle träna ABS kl 18,45 men det fick jag hoppa för jag orkar inte.Har gått en promenad med Ozzy men ska ta en till sen.Nu är det finare väder..Det hade visst ösregnat när pappa var ute med honom mitt på dagen så då ville han inte gå långt alls.Micke är iaf iväg o tränar duktig som han är så vi får väl se om jag är vaken när han kommer hem..Hoppas på att kunna somna vid typ 20,30 eller nåt.Just nu sitter jag o dricker kaffe så vi får se hur det går hehe..

Kommentarer
Postat av: Syster Yster med familj:)

Hey sweety... Va roligt att det gick bra på jobbet:) Det kommer att bli kanon!!! Hoppas att du kunde sova bättre igår. Stugorna är bokade nu till mopsträffen, ska bli jätte skoj!!! Nellie hänger med ändå...trots sin skada, tror att hon mår bättre av att vara med oss:) Och vi mår bättre av att ha henne hos oss...Puss puss på dig min söta lilla syster. Tråkigt att vi jobbar motsatt skift:( Men vi syns ju till helgen... Love you

2009-05-19 @ 11:40:49
Postat av: Jenny

Hej emma-pemma! Inte visste jag du fått jobb?! Vart? Stort grattis iaf från oss båda här på andra sidan jakobsgatan!

2009-05-21 @ 19:06:59
Postat av: mia i diö

hej.. grattis till jobbet:)



stor kram

2009-05-22 @ 12:16:52
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0