Ozzy den lille sjuke.

Som ni såg på inlägget igår så åt Ozzy en del socker igår.En stund efter att jag hade skrivit inlägget började han kräkas och hans mage blev som en ballong så det var bara att haffa telefonen o ringa Läckeby, ta mopsen under armen och sen ut genom dörren.När de svarade så sa de att jag kan lugna mig med att komma in eftersom han kräktes för det var det enda dom hade kunnat göra när jag kom in dit ändå, att ge honom kräkmedel.Men eftersom han grejade det själv så kunde jag vänta och se för socker löser upp sig självt så fort i kroppen och de kan inte bli förgiftade.Förmodligen var det bara gaser som gjorde hans mage så uppsvälld men jag gissar på att han åt en sisådär 30 sockerbitar så han fick väl lite sockerchock om inte annat=) Märktes senare under kvällen då han sprang med en pinne i munnen o sen kräktes samtidigt och då stannade han och såg ledsen ut..Idag mår han finfint, något trött eftersom han inte fått så mycket mat idag för att lugna magen men annars är han okej.Tack alla gulliga som saknade Ozzy på klubben igår och undrade hur han mådde.Kramar från mig och sockermonstret=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0