Oj

vad det var länge sen jag skrev sist.Har så mycket att göra och idag är vi redan framme vid första advent.Fattar inte att tiden går så fort..Skulle ha bakat lussekatter men vi ska på julmarknad sen idag och jag måste hinna göra lite skolarbete innan..Igår hade Micke och jag myskväll, jag lagade lördagsmiddag för en gångs skull, det brukar Micke tycka om att stå för..Jag gjorde iaf lax med fetaost/creme fraiche och provencalska kryddor som täcke med pressad potatis sen till efterätt blev det panacotta med hallon och blåbär..Gott.!Det är kul att laga mat när man inte bara gör vardagsmat..Nu ska jag skriva klart på det här sen blir det julskyltning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0