Poliskontroll

Dom står här utanför i korsningen Storgatan/Pukebergsgatan,så kör lugnt o var nykter=) nu tror ni säkert att jag står o illgluttar ut genom fönstret hela dagarna för att jag är så nyfiken men det råkade vara så att jag o älskling satte upp fönsterfilm så nu är köket klart.Såhär blev det:

Är nöjd med den så på långt håll för den fyller ju sitt syfte men det är otroligt bubblig när man kollar på nära håll..Försökte dra bort dem så gott det gick men det får vara så..Vill ju ha nåt insynsskydd, finns ju såna som man kan ställa i fönstret men de tar ju ändå lite plats till skillnad från detta.Lägg även märke till min nyinförskaffade uggla till vänster=)Nu ska jag sätta igång o läsa lite.Ha en trevlig kväll..


Kommentarer
Postat av: mia

hallojs på er:)

ja visst är dom lika busfrö!!

jösses vad fint du gjort!! toppen .var har du köpt den??

kan du sticka hål på bubblorna med synål??kankse.

ja då- här är rätt skapligt..

lulu fick ny medecin:O nu e det kortisontabletter som gäller.. suck ..hon ska ha dom livet ut om.. det blir bättre..

fast höstmörkret känns lite segt.å jag själv känner mig lite depp

dete väl mycke som spelar in.. pengar o pengar o men känner sig gammal + fulasre än ful!!mja allt känns lågt!!...

å det är inte lätt att få något vettigt gjort när man har busfrö.. som du skrev att det gnälls om man sätter sig ner..

så jag får mest greja när dom sover..:/

kram kram

2009-10-07 @ 20:25:36
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: Syster Yster...

Halloj!!! Ville bara säga att det blev riktigt bra:) Du är för duktig du;) Ha en toppen dag baby sister... love you

2009-10-13 @ 09:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0