regn..

Var ute med Ozzy nyss och det började ju såklart regna så Ozzy strök sig mot allt när han kom in i lägenheten,han är snabb den rackarn.Tur att han hade koppel så han inte hann upp i säng o soffa=) Nu sover han sött i min famn,han vill helst sova länge om han får.Imorgon är Micke ledig så de får ligga i sängen o mysa när jag går upp,skönt för dem..Ska iväg o kolla vitrinskåp idag igen,hoppas vi kan bestämma oss nu, är riktigt trött på att lägenheten ser ut som att vi flyttade in igår..(Jennie får gärna kolla på sina hissgardiner med så jag får upp lite i fönstrena) hihi..Var inne hos grannen i hennes affär o kollade gardiner o hittade lite annat med som jag vill ha men eftersom jag sa att jag skulle köpa gardiner så vågar jag mig inte in där igen förrän jag vet om jag ska ha några eller inte,mes jag vet=)


Kommentarer
Postat av: Syster Yster...

God morgon!! Im on my way;) Ska upp och kolla nu med en gång hihi. Återkommer med mått. Pusselipuss från Madesjö...

2009-10-01 @ 07:11:07
Postat av: Syster Yster...

Nu har jag varit på vinden och kollat... Jag hade visst 2 olika sortes hissgardiner:) Ett par som är benvita och ett par vita. Dom är bägge 1 m breda, jag tror att vi hade dom när vi bodde i lägenheten bredvid. Sen var det ju dom i trä dom är också 1 m breda dom hade jag i vardagsrummet. Mairo gardinerna till köket är 2.03 dom kan du också ta ska ha andra nu;) Marimekko gardinerna i matsalen ska också bort vill du ha dom så är dom dina...Ja ja du får kolla om det är något att ha:) Ha en bra dag, du har väl regnställ och gummistövlar idag, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder hihi var det inte så dagisfröknarna sa när man var liten;)Vi hörs ikväll gumman. Peace

2009-10-01 @ 07:39:04
Postat av: Ari

haha ja lite mes ;)

2009-10-01 @ 16:01:03
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0