Argumentation.

Argumentationstalet gick bra, var inte lika nervös som förra gången så min kind hade inte ett eget liv som sist=) Skönt att talakursen är klar och godkänd, nu är det bara uppsatsen som jag oroar mig för.Gick igenom det idag vad som skulle vara med, men läraren gjorde oss ännu mer förvirrade.Jag får i vilket fall som sitta med den i helgen för tiden räcker inte till i veckorna.Ikväll har jag vart på agilitykurs, och det tycker jag är jätteskoj men nu när man har mycket i skolan känns det som att allt utom att plugga är ett stressmoment:( Men det lugnar väl ner sig snart när man kommit in i allt lite mer.Vi var och kollade på vitrinskåp idag med och det lutar väl åt det som vi redan hade pekat ut på MIO men vi ska kolla på Ståhls imorgon med sen får vi se.Detta är det vi har kollat på hos MIO möbler:
Ljusterö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0