Excursion.

Vet inte hur det stavas,men iaf så ska jag o klassen ut någonstans i skogen o kolla in växter o djur..Låter kul va?=) Man ska ha med sig kamera och sen ska man skriva om dagen och sen får vi några uppgifter.Står att de beräknar att vi ska komma hem kl 16.Hela dagen alltså..Jag som måste putsa fönster,hann bara ta ner några spröjs igår sen var det full rulle med middag,bankbesök o sen kom Sam på besök.Trevligt trevligt=) Han hade svamp med sig,trattkantareller får jag väl skriva så ingen tror att det är någon annan slags svamp hihi..Tack sam.! Var iväg hos svärföräldrarna en stund med jag o ozzy.Bor ju ännu närmare dem nu,går dit på en kvart max..Men nu, på med stövlar o allt,för här ska det studeras växter&djur=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0