Skolstart.

Har inte hunnit sätta mig ner o skriva nåt om hur det är i skolan för till min förvåning är det långa dagar hela tiden, iaf denna veckan.Man är som potatismos i huvudet efter en sån dag.Men jag trivs än så länge, det har ju inte vart nån riktig föreläsning än utan mest info men jag tror jag kommer tycka att det är ett bra program.Igår var det Gardenparty så idag är man rätt trött även om vi kom hem ganska tidigt,tror klockan var 23 någonting.Vi bor hemma hos min syster o Krille fortfarande eftersom det inte funnits tid att ställa i ordning i lägenheten än men i helgen ska vi köra ett race.Vi hittar ju inte skruvarna till sängen heller,Micke vet inte vart han la dem så nya är beställda från Ikea så vi får hoppas att de kommer snart..Nähä nu måste jag göra mig klar för bilen kommer om 10 min.Skönt att man kan samåka=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0