Tlött,,

Valparna har hållt mig vaken i natt vill jag lova..Illskrik lite då o då..Hungriga,kissat o bajsat ner sig.Dom är värre än småbarn..Vid halv sju steg Micke o jag upp.Då fick dom äta igen och sen vara ute på gården, det älskar dom..Springer som galningar o brottar ner varandra o sliter i saker dom hittar haha..Micke är hos Ari o kollar på Formel 1 men han skulle vara hemma framåt tio någon gång så jag kanske kan vila lite då.Funderar på att gå ner på klubben o kolla tävlingar men jag är lite småtrött just nu så vi får se..Jennie&Krille skulle komma hem vid 16tiden så när jag kommer em ska jag skriva lite o läsa lite för imorgon börjar VFU.


Kommentarer
Postat av: Ari

Ja han va ju hos mig men d börja kl 2 hähä

2009-09-27 @ 12:50:49
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0