Torsdag.

Tiden pinnar iväg och efter imorgon är det bara en ynka vecka kvar på VFU.Det har varit väldigt roligt och det är tråkigt att tiden snart är slut men samtidigt ska det bli skönt att träffa alla kompisar i skolan igen och prata om våra erfarenheter från de här veckorna.Även om jag längtar tills jag kommer ut och får jobba så är det kul i skolan med, det är en tid som jag ska försöka njuta av ändå eftersom den aldrig kommer tillbaka..Eller aldrig och aldrig, det är kanske inte omöjligt att jag läser någon enstaka kurs i framtiden men det här är ju 3,5 år..Efter VFU är det 5 veckor kvar i skolan tror jag innan sommaren börjar och det är dags att sommarjobba.Ser fram emot att få lära mig ett nytt arbetsställe med och träffa nya härliga människor..Det var väl allt jag hade att säga idag, inte så mycket nytt att tala om egentligen.Jo just det, Carro&Erik är äntligen hemma från Turkiet efter att ha blivit strandsatta i tre dagar extra pga vulkanutbrottet.Välkomna hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0