Fredag.

Idag har jag självstudier så jag ska skriva klart två bokrecensioner.Men nu på morgonen ska jag iväg till gymet och sen handla lite till helgen, vet inte riktigt vad jag ska göra för mat men det kommer jag väl på när jag står i affären,förhoppningsvis.Måste inhandla en kalender också, börjar bli jobbigt att inte ha koll på dagarna och vilken vecka det är.Ska testa att färga håret idag med förresten, tog en ljusbrun färg men eftersom mitt hår är ganska mörkt nu så blir det nog mest utväxten som det syns på plus att man får lite extra glans i resten av håret men jag tänkte slinga det lite sen också.Vi får se hur det går=)


Kommentarer
Postat av: mike

Tack för den goda steken du styrde med igår... Puss babe du är bäst..

2010-02-06 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0