Sjuk.

Två dagars jobb sen hamnade jag i snorets land, men det är det värt.Gud vad kul jag har haft det, även om man blir så full av tankar efteråt..Men det är kanske det som är meningen, att jag ska ta lärdom av allt som jag ser och göra saker som jag funderar över bättre nästa gång.Man lär så länge man lever.Ikväll är jag hemma själv,älsklingen är hos Andreas.Tur att jag inte är lika vek som honom när jag är sjuk så jag iaf klarar mig själv hihi;) Hoppas att jag känner mig bättre imorgon.Det ska komma en hel del snö, men Tomas kommer och hjälper till med skottning.Tack tack snälla=) Ozzy var på Däckcity igår och jobbade, det gick himla bra sa Krille, Nellie var nöjd med sin praktikant hehe.Idag var vi hos Jennie o hälsade på alla hundarna men Ozzy var lite osäker bland mastifferna.Men det ska nog gå fint, han känner dem ju inte än så han vet inte vart han har dem.Skillnad med Nellie, han vet hur hon fungerar och vart hon brukar sätta ner tassarna=) Ozzy blev lite väl glad att se Princess så hon fick mest bäras av mig, jädrans snuskgubbe.Men men, sånt är livet.Nu ska jag lägga mig i soffan.Puss o hej leverpastej.?


Kommentarer
Postat av: Syster yster...

God morgon sis! Hihi han är för söt lille Ozzy...så nyfiken på mastifferna, han vill gärna vara med dom när dom leker:) Det var roligt att ni var med på vår "frialek" igår, men ni missade ju fruktstunden;) Jaa, Sessan är en liten gobit hon är inte så dålig på att uppvakta stackars Ozzy, vad ska han göra när hon bjuder ut sig så hahaha. Det gick ju jätte bra på Däck city för lilleman...jag skrattade gott åt bilderna som Krille hade tagit. Han verkade trivas med grabbarna och Nellie;) Lite mek med Kjelle sen byta däck med Thomas... kontorsråtta med Krille också, det kan ju inte bli bättre! Hoppas att du mår bättre idag, annars får jag komma och pyssla om dig lite...:) Vi hörs under dagen! Pussss pussss finaste syster <3

2010-02-20 @ 07:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0