...

Jag önskar att man slapp ha ett samvete att dra på..Saker och ting vore enklare då.Man slits mellan allt och alla hela tiden, åhh om du ändå kunde göra så, tänk på det här, kan du göra en sak åt mig bla bla bla..Sen verkar det det ju vara en inbyggd sak människan har, att ge andra dåligt samvete också.Jag försöker själv bli bättre på att inte döma andra och säga till vad andra borde göra, men det är svårt det med.Man tycker sig ha rätt i det man säger men det som passar mig passar inte andra och tvärtom.Det är något som många borde lägga på minnet,att inte ägna så mycket tid åt att bedöma hur andra ska bete sig utan ägna tid åt att göra det som rör dig själv.Nähä om ni ursäktar, så ska jag iväg och lätta lite på mitt dåliga samvete nu.
Tack för pratstunden, hoppas att jag inte deppade ner er med mitt gnäll.


Kommentarer
Postat av: Syster yster...

God morgon finaste! Dåligt samvete drar vi nog på allihopa... det är svårt att finnas till för alla. Men man gör ju så gott man kan, mer kan man inte göra. Men det är som du säger, vissa människor har en tendens till att ge dåligt samvete i överflöd och ändå sova gott om natten, konstigt...Vi är alla olika individer och tur är väl det kanske:) Men du vet vad som är bäst för dig och får dig och må bra, då får man utgå från det. Jag ringer dig när jag har varit och tränat. Puss puss bästaste syster <3

2010-01-27 @ 07:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0