Fullt upp.

Numera har jag ju börjat gå bredvid på Miniålderdomshemmet där jag ska sommarjobba så förra veckan var jag två dagar så jag fick se morgon&middagsrutiner och ikväll ska jag jobba från 14.30-21.30 för att se alla kvällsrutiner.Igår ringde de in mig till förskolan med så jag jobbade från 10.45-18.30.Jag var sist kvar så jag hade hand om stängingen för första gången och det gick bra så det känns skönt att ha fått vara med om det så jag lär mig.Vi hade grupparbete på morgonen där innan så det var en fullspäckad dag.Idag har vi haft genomgång i skolan inför tentan och nu sitter jag och pluggar in lite..Usch jag känner mig inte ett dugg kunnig om det som vi ska ha tenta på.Men det är jag inte ensam om så det är ju bra..Läraren är lite knepig och hans sätt att lära ut har nog varit lite svåra från början.Idag hade vi dock ett bra upplägg på genomgången.Nu ska jag gå en sväng med Ozzy som febrilt leker med en pipleksak:) Jag gömde den några gånger oså han har fått använda sin snarknäsa hihi..Han skulle nog behöva en lillebror att leka med hihi..


Kommentarer
Postat av: mia

heej:)

vad bra du fått sommarjobb redan:)

du är så duktig!!

här har varit lite fullt upp..med olika ting..

ännu ej någon hane som är 100 felfri tyvärr.. vi hade en på g..men som hade lite pigmentös keratit..så..vi avstod.

så jag vet ej.. hon bör löpa snart.. i juni tror jag..

kraaam

2010-05-31 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0