Jobbhelg.

Jag jobbar denna helgen med, känner just nu, en timme innan jag ska börja jobba att det hade vart skönt att vara hemma..Men jag vet ju att det går som smort när jag väl är på jobbet.Så det ska nog gå bra.Micke ska ha folk här ikväll på whiskeyprovning och middag.Jag har bakat ihop en blåbärscheesecake som jag hoppas blev bra.Har inte smakat den..Men det lär jag väl få höra sen, Mickes styvpappa är en mästare på att retas:) En gubbe helt i min stil hihi.Om jag inte har berättat det här i bloggen så ska Ozzy få en mopslillebror i november..Han heter Enzo.Ska bli så roligt med mopsbebis i huset igen även om det innebär en hel del jobb..Men det glömmer man bort snabbt sen:)

Här är han, den nya stjärnan.På bilden inte mer än ca 2 veckor gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0