Onsdag.

Idag så hade jag sagt att jag fanns tillgänglig om det behövdes på något jobb..Men jag lyckades änd ta lite sovmorgon, ingen telefon ringde så jag hann gå hem till pappa med hundarna och slå upp kaffet.Då ringde telefonen och det bar iväg till jobb ett par timmar..Sen skulle vi ha studiegruppsarbete men det blev inställt.Så här sitter jag nu och tänkte istället ta tag i de enskilda delarna av skolarbetet.Det behövs det med så det blev en bra dag hur som helst..

Tänkte ägna en tanke åt att förklara min tacksamhet över mina vänner och min familj, ibland blir livet liksom inte alltid som har tänkt sig och man sätts på prov..Men en och annan erfarenhet säger mig att det är lätt att bara gräva ner sig i allt elände men några resor senare har jag börjat se det som faktiskt är bra..Jag tänker inte heller på "men tänk om" innan något faktiskt sker..Så just nu är jag tacksam för det jag har<3

Kommentarer
Postat av: agneta

Lilla kloka Emma - visst är livet knasigt ibland - men man får vara glad åt sin familj o vänner man har . Kram på dej från mej

2011-12-16 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0