hemtenta..

Japp den sitter jag oc h skriver på med två mopsar i knät...I dagarna har det inte hänt så mycket nytt, senaste mopsnytt är väl att jag lyckades slarva nort Enzo sist jag var hemma hos pappa..Pappa och jag satt i soffan och mopsarna var någon annanstans..Så skällde Enzo till och vi ropade på bägge två..Ozzy kom springande men ingen Enzo..Vi gick och letade i varje rum, under sängen, soffan m.m.Flera minuter gick men ingen Enzo, dessutom var det knäpptyst även när vi ropade.Till slut gick jag in i badrummet en gång till och drog undan duschdraperiet.Där stod han:) Helt verlycklig blev han när han såg mig..Han hade gått in bakom draperiet men vågade väl inte gå ut eller så fattade han inte att det gick haha..Sånt är livet med mopsar, det är ständigt lika underhållande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0