...

Gråtit en skvätt ikväll, tittade på inspelat greys anatomy där det hölls en begravning. Blev påmind om vad som väntar oss och det gjorde så jävla ont att tänka på det. Det är väl därför jag undviker att göra det, känns som en film, som att det inte händer på riktigt. Blir osäker på om jag har förstått, jag trodde det, jag pratar öppet om det men kanske har jag inte fattat? Kan man göra det för den delen? Kanske kan man inte det fullt ut förrän tiden är inne.. När jag hör andra berätta om saker som de går igenom, en del i ungefär samma sits som min familj så lider jag något fruktansvärt med dem. Men jag tänker inte på att jag går igenom något liknande och bär på lika mycket smärta. Fast alla är ju olika, alla har olika erfarenheter och känslor och man kan aldrig säga att man förstår någon annan fullt ut. Nehepp nu är det slutfilosoferat och dags att säga godnatt. Jobbar sista dagen för denna vecka imorgon. Gick förresten jättebra på nya avdelningen idag, trivs bra överallt.. Kan ju ha att göra med att ungar är fantastiska:)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Kram

<3

2012-04-27 @ 12:34:35
Postat av: Emma

Tack Emmelie., ibland är det tufft, tur att jag har mina älskade ungar, inklusive Alva, som piggar upp mig:)

2012-04-27 @ 18:07:15
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Alva hälsar att hon så gärna piggar upp dig närsomhelst/varsomhelst :) <3

2012-04-27 @ 19:18:57
Postat av: agneta

livet är inte lätt - men ta vara på de ljusa stunderna - minnen har man alltid med sig . Emma njut av alla småttingar du har omkring dej.

2012-04-27 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0