Påsk

Påskhelgen för oss har varit härlig med lite långledigt tillsammans. Både Svärfar Peter och min mamma fyllde år igår så först var vi hos Peter och Agneta och efter det samlades vi hos mamma. Häromdagen så var mamma väldigt förvirrad så jag var orolig för att det skulle vara likadant igår men som väl var så hade hon en bra dag. Det var Micke, jag, Jennie,Krille, barnen, Birgitta&Sven-Åke och Gunnel som var hos mamma. Vi drog ut hela sängen ut i foajén så vi fick plats allihopa. Mamma blev jätteglad för sina örhängen och hon var så nöjd efter kalaset. Så det kunde inte blivit mer lyckat. Väldigt skönt eftersom jag har bävat för den dagen hela veckan, väldigt känslosamt att veta att det förmodligen är hennes sista födelsedag. Jag stod i guldsmedsaffären med gråten i halsen när jag valde hennes present.. Jobbigt men jag är så tacksam för att dagen blev så himla fin. Glad påsk på er!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad skönt att hon hade en bra dag, o att ni alla fick träffas o fira henne! Glad påsk till er oxå, kramar <3

2012-04-09 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0