Förlovade..

På alla hjärtans dag beställde vi ringar och i lördags åkte vi ut till Madesjösjön med våra mopsar. Vi tog med fikakorg och kaffe och tänkte mysa i det fina vårvädret. När vi kom fram så glömde jag filten i bilen så jag gick tillbaka till bilen medan Micke gick i förväg. När jag kom tillbaka hade han ställt sig med solen i ryggen och vattnet glittrandes i bakgrunden. Han tog mina händer och sa några fina ord och så avslutade han med att ställa sig på knä och ställa den magiska frågan'' vill du gifta dig med mig'' ? Det kunde inte varit mer perfekt!Även om vi gemensamt bestämt oss för att förlova oss så trodde jag inte att han den dagen skulle gå ner på knä. Behöver jag säga att jag grät när jag sa ja hihi..


Kommentarer
Postat av: Evve

Åh vad romantisk han är! Grattis än en gång :)

2012-03-26 @ 18:18:32
URL: http://vackervildblomma.blogspot.com/
Postat av: Emmelie

Åh, vad romantiskt! Nu gråter jag oxå! Kan jag skicka Amir på kurs hos Micke ;) grattis igen!

2012-03-26 @ 19:16:19
Postat av: Emma

Visst är han? Det trodde jag inte att han skulle göra faktiskt, men det är ju helt klart en liten flickdröm att ha sin blivande man på knä och ställa den stora frågan<3

2012-03-26 @ 20:26:55
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad roligt Emma :) ett stort grattis

2012-03-27 @ 22:28:34
Postat av: Agneta

Hej !! vad roligt att det äntligen blev av !!!

2012-04-05 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0